3.2.11

NEW: 2nd HAND SHOP!

Estrenem secció!

Ja us vam informar en els nostres inicis que un altre dels objectius d'aquest blog seria el de ser una plataforma per donar una segona oportunitat a tot un conjunt de peces que per algun motiu o altre han quedat al fons del nostre armari i hem deixa't de donar-los-hi ús.

Així doncs comencem. A veure com sortirà....

Alguns aspectes a comentar:
- Es tracta d'una botiga de segona mà, per tant, les peces que es venen normalment estaran utilitzades, això no vol dir que algunes vegades també se'n posin a disposició de noves però en qualsevol cas, en la descripció de l'article, s'indicarà.

- A la botiga es podrà accedir a través del link superior, el qual també afegirem un apartat de condicions de la venda.
- Ens podeu fer totes les consultes que cregueu necessàries a les quals us respondrem amablement.

Creiem que no ens deixem res.... En breu anireu veient els articles que estan a disposició i, com sempre, us notificarem les novetats via facebook.

Una abraçada,

A+A



Estrenamos sección!

Ya os informamos en nuestros inicios que otro de los objetivos de este blog sería el de ser una plataforma para dar una segunda oportunidad a todo un conjunto de piezas que por algún motivo u otro han quedado al fondo de nuestro armario y hemos dejado de darlos uso.

Así pues empezamos. A ver como saldrá....

Algunos aspectos a comentar:
- Se trata de una tienda de segunda mano, por lo tanto, las piezas que se venden normalmente estarán utilizadas, esto no quiere decir que algunas veces también se pongan a disposición de nuevas pero en cualquier caso, en la descripción del artículo, se indicará.
- En la tienda se podrá acceder a través del link superior, el cual también añadiremos un apartado de condiciones de la venta.
- Nos podéis hacer todas las consultas que creáis necesarias a las cuales os responderemos amablemente.

Creemos que no nos dejamos nada.... En breve iréis viendo los artículos que están a disposición y, como siempre, os notificaremos las novedades vía facebook.


Un abrazo,


A+A

No hay comentarios: